Reklamacje i zwroty

 

 REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Reklamacja.
    1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta za brak zgodności Produktu z umową, istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
    2. Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową lub wadzie oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sklejka-krakow.pl lub pisemnie na adres:
      ul. Stanisława Dubois 4A, Kraków 30-829
    3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Prosimy również o przesłanie zdjęć przedstawiających stan faktyczny reklamowanego towaru.
    4. Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Klient ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy.
    5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
    6. W przypadku reklamacji Klienta - nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
    7. Klient może żądać w pierwszej kolejności wymiany lub naprawienia Produktu przez Sprzedawcę.
    8. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta, Sprzedawca odpowiednio:
      • pokrywa koszty wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu,
      • pokrywa koszty naprawy oraz ponownego dostarczenia Produktu,
      • zwraca im cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.
      • W razie odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy.
    9. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS. Dozwolony kontakt telefoniczny celem omówienia szczegółów.

 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: ul. Stanisława Dubois 4A, Kraków 30-829
  2. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Klient powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  3. Zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  4. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
  5. Klient zobowiązany jest do załączenia uzupełnionego i podpisanego formularza odstąpienia od umowy.

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 722-217-527

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl